مرد ایــــــــــــــرانی

زن و شوهر جوانی سوار برموتورسیکلت در دل شب می راندند. آنها از صمیم قلب یکدیگر را دوست داشتند. زن جوان: “یواشتر برو من می ترسم” مرد جوان: نه، اینجوری خیلی بهتره! زن جوان: “خواهش می کنم، من خیلی میترسم.” مردجوان: “خوب، اما اول باید بگی دوستم داری!” زن جوان: “دوستت دارم، حالا میشه یواشتر برونی؟” مرد جوان: “مرا محکم بگیر” زن جوان: “خوب، حالا میشه یواشتر؟” مرد جوان: “باشه، به شرط این که کلاه کاسکت مرا برداری و روی سرت بذاری، آخه نمی تونم راحت برونم، اذیتم می کنه.”

 

روز بعد روزنامه ها نوشتند برخورد یک موتورسیکلت با ساختمانی حادثه آفرید. در این سانحه که بدلیل بریدن ترمز موتور سیکلت رخ داد، یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری در گذشت.

مرد از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود پس بدون این که زن را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت خود را بر سر او گذاشت و خواست برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند و این است عشق واقعی!

فداکاری عشق ایثار


نظرات شما عزیزان:

پا به پا
ساعت16:48---1 مرداد 1391
این آخی طولانی برای من بود یا اون دختره.

میشه بگی چجوری حرفارو می کشی؟
پاسخ:برا دختره بود . با شیفت و ت میتونی حرفارو بکشی. اشک


پا به پا
ساعت11:36---1 مرداد 1391
اگه من بودم که حاضر نبودم یکیمون بمیره یا هیچ کدوم نمیریم یا هر دوتامون بمیریم شوهره که راحت شد رفت حالا این دختره بدبخت چه ضربه روحی بهش وارد شده.
پاسخ:آخیــــــــــــــــــــــــی. اشک 


F.H
ساعت18:33---25 تير 1391
نه عزیزم مطالبت عالیه!گفتم شاید منبع به خصوصی داری.

F.H
ساعت1:23---24 تير 1391
اشک جان میشه بگی مطالبت رو از کجا میاری؟

آخه اکثرش به گوشم آشناس!!!
پاسخ: سلام، خودم که اونارو ننوشتم، از سایت،کتاب،مجله و ... میخونم میبینم قشنگه میگم بقیه هم بخونند. شرمنده ایشالا سعی میکنم مطالب نابتری رو بیارم. بسیار ممنون از نظرت. اشک


خواهر بسیجی
ساعت11:22---18 تير 1391
دلمو خون کرد این مطلب ...!پاسخ:آخی!!!

*
ساعت12:56---17 تير 1391
پروپس منم وبلاگ کلاسم هس دوس دارم چت کنمپاسخ: چت کن ولی منم که باید تایید کنم. اشک

*
ساعت12:12---17 تير 1391
ای بابا به من میگی چت نکن اونوقت خودتون..........پاسخ: تو پست خودمه دوست دارم چت کنم. اشک

اشک
ساعت11:21---17 تير 1391
هیچکس ممنون. چون میدونستم با جنبه ای این جوابارو دادم ناراحت که نشدی؟
پاسخ:بخدا قسم میخورم که ناراحت نشدم hichkas


%
ساعت0:50---17 تير 1391
اینقدمظلومانه گفتی چه عرض کنم دلم سوخت!شاید.........
پاسخ:ایول. اشک


%
ساعت0:37---17 تير 1391
خوب بود ما نسل اینجور پسرا منقرض شده.
پاسخ:والا چه عرض کنم؟؟؟ اشک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 تير 1391 ا 23:43 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.